Fizetés, szállítás
SimplePay fizetési tájékoztató:
A SimplePay Online Fizetési Rendszert az OTP Mobil Kft. – az OTP Csoport tagja – üzemelteti.
A SimplePay Online Fizetési Rendszert igénybevevő vásárlók a SimplePay használatával egyszerűen és biztonságosan tudják vásárlásaikat bonyolítani a SimplePay felületén, mely az OTP Bank fizetőoldala.
A fizetés folyamata megegyezik a bankok hasonló szolgáltatása keretében kínált fizetési eljárással. A felhasználó kártyabirtokos biztonságát szem előtt tartva a SimplePay folyamatosan figyeli a tranzakciókat és a nem várt események megelőzésében segítséget nyújt.
Az internetes áruház a kártya és a mögötte álló számla adataiba betekintést nem nyerhet, arról információt nem kap.
A SimplePay bankkártyás fizetésre a vevőknek kétféle lehetőségük van:
- Regisztrált kártyával: Azok a Vevők, akik regisztrálták a kártyájukat a SimplePay felületén, a SimplePay fiókba bejelentkezve a kártyaadatok újbóli megadása nélkül tudnak fizetést kezdeményezni.
- Fizetés kártyamentés nélkül: A Vevőnek valamennyi jövőbeni fizetésnél újra meg kell adnia a bankkártyaadatait. A tranzakció lépései:
- A ˝Fizetés ˝gombra kattintva Ön átkerül a A SimplePay fizetési oldalára, ahol a bankkártya adatok megadásával el tudja indítani a tranzakciót.
- A kártyaadatok megadását követően kérjük ellenőrizze az adatok helyességét!
- A tranzakció feldolgozása elindul a banki feldolgozó rendszerekben.
- A fizetés eredményéről Ön e-mail útján is értesítést kap, valamint visszairányítjuk a szolgáltató oldalára.
Elfogadott kártyatípusok:
Figyelem! A Maestro és Visa Electron kártyák esetében a kibocsátó bank határozza meg a kártya internetes használatát. Amennyiben a kibocsátó bank engedélyezte, abban az esetben rendszerünk képes elfogadni.
BIZTONSÁG
Online fizetés során a rendelés esetén kért adatok megadását követően a webáruház fizetést előkészítő oldaláról a SimplePay biztonságos fizetőoldalára kerül át a vásárló, ahol a fizetéshez szükséges kártyaadatokat szükséges megadni. A SimplePay fizetőoldal adattartalmáról a kereskedő nem szerez tudomást, mivel az tőle független és védett internetes oldal.
MIRE FIGYELJEN FIZETÉSKOR?
Bankkártyával történő fizetésről
- A kártyabirtokosok számára az internetes fizetés, csakúgy, mint a hagyományos POS terminálon történő fizetés díjmentes.
- Ma már a Maestro bankkártyával is lehet fizetni az interneten. Részletekért érdeklődjön kibocsátó bankjánál.
- A kártyatársaságok a kártyabirtokosok érdekeit védik, ezért amennyiben kártyával vásárol és a kereskedő nem teljesít, úgy a kibocsátó bankjánál megadott reklamáció keretében érvényesítheti panaszát, melynek jogossága esetén Ön visszakapja a pénzt.
- A kártyabirtokosok azonosításátszolgáljaakártyaaláírásipaneljébentalálható3jegyű ellenőrző kód – amit CVC2-nek vagy CVV2-nek is szoktak nevezni – (a3 jegyű ellenőrző kód megtalálható a kártyaszám,illetve annak utolsó négy számjegye után).Ezt a kódot kérjük, ugyanolyan gondossággal kezelje, mint a PIN kódot!
Biztonsági jó tanácsok
- Növeli a biztonságot, ha SMS-szolgáltatást igényel bankjától, melynek eredményeképpen a számlán történt változásokról azonnal értesítést kap.
- Kérjük, készpénzfelvételnél, illetve vásárlásnál használt négyjegyű PIN kódját soha ne adja meg internetes fizetés esetén, illetve ügyeljen arra, hogy a kártyaszámát és a kártya lejárati dátumát ne adja ki illetékteleneknek!
- A vásárlást, fizetést követően mindig jelentkezzen ki a web oldalról! Különösen fontos ez olyan számítógép esetén, amit más is használ. Az adatai védelme érdekében javasoljuk, hogy saját gépről vásároljon, kerülje a nyilvános internetes kávézókat, hotspotokat!
- Kéjük, e-mailben történő adategyeztetéskor fokozottan figyeljen, ugyanis Nyugat-Európában és az Egyesült Államokban egyre gyakoribb, hogy illetéktelenek e-mailben próbálnak adatot kicsalni.
További információért kérjük, látogasson el a www.simplepay.hu honlapra! Ügyfélszolgálat: +36 1 366 6611, ugyfelszolgalat@simple.hu
Szállítási információk:
Webáruházunkban kétféle átvételi lehetőség közül választhatsz.
Amennyiben a személyes átvételt választottad, csomagodat Váci irodánkban a Zrínyi utca 39/B cím alatt ügyfélfogadási időben, hétfőtől csütörtökig 8.30 és 16.30 között, pénteken 8.30-14.00 óráig tudod átvenni. Fontos, hogy irodánkban készpénzes fizetésre nincsen lehetőség, csak előre a simplepay rendszerében kifizetett csomagot tudunk átadni.
Amennyiben a foxpost automatába történő kiszállítást választod:
Vásárláskor válaszd a lakhelyedhez legközelebb eső FOXPOST automatát és add meg mobiltelefonszámodat. A feladás után a foxpost a csomagot két munkanapon belül kiszállítja a választott célautomatába. Ha a csomagod megérkezett az átvételi pontra, SMS-ben vagy Viber üzenetben értesítenek. Az üzenetben találsz egy nyitókódot.
Fontos: Ne töröld az SMS-t vagy Viber üzenetet, mert szükséged lehet rá, ha vissza szeretnéd küldeni a csomagot.
Látogass el az automatához, add meg az nyitókódodat és nyisd ki a rekeszedet: a csomag tartalmáról csak neked van tudomásod, így a folyamat nemcsak villámgyors, de rendkívül diszkrét is. Ha már fizettél online, kész is vagy. Ha még nem fizettél, nincs ok az aggodalomra: az automatánál a webshopokhoz hasonlóan lehetőséged van használni a bankkártyádat. A foxpost az automatában az érkezéstől számított 4 napig őrizi a csomagod.