Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

GYIK

A regisztráció és a megrendelés folyamata:

 

Szükséges a regisztráció termékek vásárlása esetében?

Nem szükséges, elegendő, ha kitöltitek a rendelési adatlapot. Azonban előnyös a regisztráció, mivel így követhetitek a rendelésetek állapotát és további előnyöket is szerezhettek a hűségprogramunk által.

Miért nem tudok bejelentkezni?

Ennek egyik oka az lehet, hogy rossz jelszót vagy más e-mail címet adsz meg, mint amivel regisztráltál. Ha mégsem sikerül bejelentkezned, érdeklődj az ügyfélszolgálatunkon e-mailben a webshop@iwi.hu e-mail címen, vagy telefonon a 06 1 998 9256-os információs vonalunkon.

Rendben van a megrendelésem, ha nem kaptam megerősítő e-mailt?

A megrendelés leadását követően megerősítő e-mailt kell kapnod. Ha nem kaptad meg ezt az e-mailt, próbáld ellenőrizni az e-mailjeid között a SPAM mappát. Ha ott sem találod meg a megrendelés leadását megerősítő e-mailt, lehetséges, hogy valamilyen hiba történt. Ebben az esetben érdeklődjetek az ügyfélszolgálatunkon e-mailben az info@iwi.hu e-mail címen, vagy hívjátok fel a +36 30 683 5145-ös információs vonalunkat.

Lehet telefonon keresztül is rendelni?

Amennyiben egyáltalán nem sikerülne megrendelést leadnotok a webshop.iwi.hu weboldalon, keressetek a +36 30 683 5145-ös telefonszámon vagy az info@wi.hu e-mail címen, és örömmel segítünk nektek a termékek megrendelésében.

Hol található a megrendelésem státusza?

A megrendelésed a bejelentkezést követően a webshop.iwi.hu weboldalon tudod nyomon követni. Ha nem hoztál létre fiókot, érdeklődhetsz az ügyfélszolgálatunknál, ahol minden információt megtudhatsz a rendelésedről.

Hogyan vonható vissza vagy változtatható a rendelés?

A megrendeléseken az ügyfélszolgálatunk munkatársai tudnak változtatni, ezért ha valami miatt nem vagy megelégedve a megrendelt tételekkel vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal a +36 30 683 5145-ös telefonszámon, vagy e-mailben az info@iwi.hu e-mail címen. Ugyanez érvényes a megrendelés törlésére is. A rendelésen azonban nem lehet változtatni, ha már kiszállítottuk a csomagot. Ha szeretnéd valamelyik terméket visszaküldeni vagy kicserélni, lépj kapcsolatba az ügyfélszolgálatunkkal.

A termék kiszállítása és fizetése:

Mikor kapom meg a csomagomat?

A csomagot a megrendelés leadását követően jellemzően 1-3 napon belül szállítjuk ki munkanapokon. A szerződtetett futárszolgáltatóink már másnapra garantálják a megrendelés kézbesítését, amennyiben a rendelés a honlapon megadott határidő előtt leadásra kerül, ez alól kivételt képeznek a vis major esetek, pl. a veszélyhelyzet, pandémia miatti esetleges műszakkiesés, logisztikai problémák, stb. A szállítási időpontról pontosabb információk a Fizetés, szállítás aloldalon találhatóak. Ünnepek és nagyobb kiárusítások esetében azonban nem garantáljuk az 1-3 munkanapon belüli kiszállítást. A csomagokat a lehető leggyorsabban igyekszünk összeállítani, ezután a fuvarozó vállalat felelőssége, hogy az ünnepek alatt és a kapacitásuk figyelembe vételével milyen gyorsan tudják azokat kiszállítani. A kézbesítés pontos időpontjáról minden esetben külön emailt küldünk. Amennyiben felmerül a késés, azaz a rendelést nem tudjuk a vállalt 1-3 munkanapon belül kiszállítani, emailben vagy telefonon felvesszük veled a kapcsolatot és egyeztetünk a várható legkorábbi kiszállításról.

Hétvégén is kézbesítik a megrendeléseket?

Jelenleg nincs lehetőség a hétvégi kézbesítésre.

Milyen lehetőségek vannak a megrendelések kézbesítésére? Mennyi a szállítási költség?

Az aktuális fuvarozó cégek listája, a szállítási díjak és további információk megtalálhatóak a  Fizetés, szállítás aloldalon. A standard szállítási módok mellett Váci irodánkban személyes átvételre is van lehetőség.

Értesítést kaptam, hogy a megrendelésem átvehető az átvevőhelyen. Hány napig vehetem át a csomagomat?

Ha a csomag megérkezett az átvételi csomagautomatába, Viber üzenetben vagy SMS-ben és e-mailben értesítjük a címzettet. Az üzenetben elküldött egyedi, csak általa ismert  nyitókóddal nyithatja ki az automata megfelelő ajtaját. A Viber üzenet/SMS tartalmazza a pontos átvételi határidőt (nap, óra, perc), ameddig a csomag átvehető az automatából.

Kell valamilyen kezelési költséget fizetni?

Abban az esetben, ha a megrendelésed előre kifizetted, nem számlázunk semmilyen kezelési díjat.

Magyarországon kívül más országokba is szállítotok megrendeléseket?

A webshop.iwi.hu webáruházban leadott rendeléseket csak a Magyarországon belül szállítjuk ki.

Hol követhetem a csomagomat?

Miután a csomagot kiadtuk a raktárunkból, kapsz egy e-mailt a megrendelés számával. Ezután már követheted a csomagod állapotát közvetlenül a választott futárcég oldalán.

Milyen módon fizethetek?

Az üzletünkben kártyával a SimplePay Online Fizetési Rendszer segítségével fizethetsz. Az ezzel kapcsolatos részletes más információkat megtalálhatjátok a weboldalunkon a Szállítás és fizetés részben.

Hogyan használható fel a kedvezményes kupon?

A kupon és a kosárban használható fel. A "Tovább a pénztárba" menüpontban, a rendelés összesítésnél található egy ablak, itt kell megadni a kuponod kódját. Ne felejtsd el megerősíteni a "Beváltás" gombbal. Ezután a rendszer levonja a megrendelésed végösszegéből a kedvezményes utalványon található összeget.